سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

افتخاری: خسوس ضعیف کار کند قراردادش یکطرفه فسخ می‌شود/ او مأخوذ به حیاست که 32 قهرمانی‌اش را نمی‌گوید


در قرارداد جدید کاندلاس افزایش قیمت نداشتیم اما پاداش‌هایی در نظر گرفتیم
افتخاری: خسوس ضعیف کار کند قراردادش یکطرفه فسخ می‌شود/ او مأخوذ به حیاست که 32 قهرمانی‌اش را نمی‌گوید

رئیس کمیته فوتسال گفت: اگر خسوس در تیم ملی ضعیف کار کند عذر او را می‌خواهیم و قراردادش را یکطرفه فسخ خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: افتخاری: خسوس ضعیف کار کند قراردادش یکطرفه فسخ می‌شود/ او مأخوذ به حیاست که 32 قهرمانی‌اش را نمی‌گوید


سیدرضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مذاکرات با خسوس اظهار داشت: خسوس در کلیات به توافق رسید و حالا قرار شده پس از دو هفته به ایران بازگردد تا بتواند در خصوص ادامه فعالیتش در کشورمان اقدامات لازم را انجام دهد. قرار است در این مدت او به دنبال مرخصی یکساله از محل کارش باشد و اگر به مشکلی در این باره برنخوریم قرارداد او بعد از دو هفته امضا خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا مطالبات خسوس پرداخت شد، گفت: خسوس مدعی بود که 5 ماه طلبکار است اما ما با مدرک ثابت کردیم سه ماه است و این مقدار را به او پرداخت کردیم. در قرارداد جدید افزایش قیمتی وجود ندارد اما برای قهرمانی پاداش در نظر گرفتیم و همچنین در صورت رسیدن به جمع 4 تیم برتر جام جهانی پاداش خواهیم داد.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه بار دیگر تیم ملی دو هفته باید بدون سرمربی بماند و این احتمال وجود دارد که خسوس پس از این مدت در ایران حاضر نشود، گفت: بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد. خسوس هم اعلام کرده تا نیم‌فصل کاری به لیگ ندارد. او اعلام کرده تیم را یک ماه قبل از جام ملت‌های آسیا نیاز دارد. دستیارانش بازی‌های لیگ را زیر نظر دارند و حتما نیاز ندارد که او حضور داشته باشد. ارزش دارد که ما برای خسوس این مدت را تعلل کنیم تا بتوانیم یک سرمربی خوب را در تیم ملی شاهد باشیم.

افتخاری در خصوص انتقادهایی که به حضور خسوس در تیم ملی صورت می‌گیرد‌،‌ گفت: خسوس مربی بزرگی است. او 32 قهرمانی کسب کرده اما مأخوذ به حیاست و چیزی نمی‌گوید. ما هر زمان که احساس کنیم خسوس ضعیف کار کرده قراردادش را فسخ خواهیم کرد و هیچ عذری در این باره پذیرفته نیست.

وی در مورد قولی که به شمسایی داده بود تا در صورت پیروزی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد تصریح کرد: هنوز هم از نظر من شمسایی اولین گزینه سرمربی داخلی خواهد بود. ما برای شمسایی برنامه داریم و در آینده قطعا از او استفاده خواهیم کرد. او فرد شایسته‌ و لایقی برای تیم ملی است که فرصت حضورش را در تیم ملی خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.