سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

راشا تودی: خبر ادعایی آسوشیتدپرس ادامه پروپاگاندای ضد ایران است

راشا تودی: خبر ادعایی آسوشیتدپرس ادامه پروپاگاندای ضد ایران است

یک تحلیلگر ارشد شبکه‌ «راشا تودی» ضمن رد خبر ادعای اخیر خبرگزاری آمریکایی، این خبر را ادامه پروپاگاندا علیه ایران و تلاش برای اهریمن‌جلوه دادن این کشور توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: راشا تودی: خبر ادعایی آسوشیتدپرس ادامه پروپاگاندای ضد ایران است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک تحلیلگر ارشد شبکه راشا تودی به بررسی علل انتشار «خبر ادعایی اختصاصی آسوشیتدپرس» درباره مفاد توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پرداخت.

«پپه اسکوبار» خبرنگار پایگاه آسیا تایمز و همچنین تحلیلگر شبکه راشا تودی در مطلبی به بررسی خبر ادعایی آسوشیتدپرس درباره بازرسیها از ایران بر اساس توافق با آژانس بین‌‎المللی انرژی اتمی پرداخت.

او در مطلبی با عنوان «بمباران ایران با دروغ و کذب» نوشت: «آسوشیتدپرس با هیایوی زیاد یک داستان ظاهری تحت عنوان خبر اختصاصی را به راه انداخت چیزی که در واقع بخشی از پروپاگاندا بود. هیچ چیز خاصی در این خبر نبود. سند جنجالی آسوشیتدپرس ادعا می‌کند که آنچه که دیده حتی توافق نهایی امضاشده بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده است».

در ادامه این مطلب با اشاره خبر ادعایی درباره خبرگزاری آمریکایی درباره بازرسیها از تاسیسات توسط ایران آمده است: «آسوشیتدپرس هیچ چیزی را از سند نقل نکرد. برچسب گزاف "خبر اختصاصی" فقط در پاراگراف ابتدایی آن آمده است».

اسکوبار ادامه داد: «مقاله چیز خاصی مطرح نکرده است. "بازرسان خود" در این چارچوب یعنی اینکه به ایران بر اساس توافق اجازه مستثنی کردن "بازرسان" از کشورهایی که دستورکار تقابل جویانه مختص به خودشان داده شده است. همه می‌دانند مظنونان در این ارتباط چه افرادی هستند».

در این گزارش تاکید شد: «بر اساس توافق نهایی، بازرسان آژانس باید همیشه در هر بازرسی باشند. حضور کارشناسان ایرانی به آنها اجازه می‌دهد تا مسیر و اقدامات بازرسان منتخب را رصد کنند چرا که برخی از آنها شاید جاسوس باشند؛ این موضوع دقیقا در بازرسیهای دهه 1990 عراق صادق بود»(برخی بازرسان جاسوس بودند).

در ادامه این مطلب با استناد به اظهارات «گری سیک» در رد خبر «آسوشیتدپرس» آمده است: «بر اساس فرایند توافق شده بین ایران و گروه 1+5 در قبال "دسترسی مدیریت شده"، طرفی که مورد بازرسی است در حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با استفاده از جارو و بسته‌های محافظ در یک سایت خاص به برداشتن نمونه‌های محیطی اقدام کند که بر اساس نظر مقامات سابق آژانس این یک رویه مستقر و پذیرفته شده است».

تحلیلگر راشاتودی افزود: «آسوشیتدپرس خبرگزاری آمریکایی که در روزنامه‌ها و مجله‌های زیادی در سراسر جهان خبرهای آن بازتولید و منتشر می‌شود، بار دیگر به عنوان یک ابزار پروپاگاندا استفاده شده است همان نحوی که از رسانه‌های آمریکا به عنوان پروپاگاندا پیش از حمله، اشغال و تخریب عراق استفاده شد».

در این مطلب تاکید شد: «در یک سطح خرد، این موضوع نمونه دیگری از سیاست‌زدگی شایع در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. آمریکا سالها است که در حال انجام این کار بوده است. در سطح کلان، موضوع جدی است. خبر ادعایی اختصاصی در موضوع بسیار مهمی بیرون آمده که بر سر آن با براه اندازی کمپین خستگی‌ناپذیر حزب طرفدار جنگ در آمریکا و اسرائیل در حال لابی علیه توافق وین هستند».

در گزارش راشا تودی علت انتشار این «خبر اختصاصی» تلاش برای متقاعد کردن سیاسیون آمریکایی به ویژه دموکراتها در کنگره به بد بودن توافق هسته‌ای  عنوان شده و آمده است: «که این اقدامی دیگر برای اهریمن جلوه دادن ایران بوده است».

خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!

خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/ پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!

انتقاداتی که اوتمار هیتسفلد علیه پپ گواردیولا داشته کاملا باعث خشم مربی اسپانیایی بایرن مونیخ شده تا جایی که می‌گوید: من نه آلمانی بلکه کاتالانی هستم!

خبرگزاری فارس: خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/ پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!


به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد انتقاداتی که در چند وقت گذشته هیتسفلد بایرن علیه مربی اسپانیایی‌ کنونی تیم اسبق‌اش داشته، بسیار باعث ناراحتی و خشم مربی 44 ساله شده است.

بعد از آنکه مسئول فنی پیشین از مربی کنونی خرده گرفت که به روحیه آلمانی بی‌توجهی می‌کند و شمار بازیکنان غیرآلمانی تیم زیاد شده، پپ لب به سخن گشود.

وی اظهار داشت: بایرن تحت مربیگری اوتمار هیتسفلد هم فقط 4 بازیکن آلمانی در فینال لیگ قهرمانان داشت. من روحیه آلمانی ندارم. بلکه یک کاتالانی هستم.

مربی 2 فصل اخیر سرخ‌پوشان افزود:‌البته یاد می‌گیرم و بهترین کار را برای تیمم انجام می دهم تا مثل یوپ هاینکس صاحب 3 گانه شوم.

در هفته‌ایی که گذشت هیتسفلد در مصاحبه‌ایی تلویزیونی حتی عنوان کرد بازیکنانی مثل تونی کروس و شواین‌اشتایگر در دوران مربیگری اسبق بارسا از پرافتخارترین تیم آلمان واگذار شدند در حالیکه بازیکنانی نظیر آلونسو و ویدال جانشین شدند.

به اعتقاد مربی دو دوره باواریایی‌ها در گذشته، پپ به هنگام واگذاری کروس و شواینی،‌کمترین واکنشی نشان نداد و راه کاملا برای بازیکنان غیرآلمانی هموار شد.

اخبار جدیدبین الملل

1394/05/29 - 21:43:00

دانلود بازی های کم حجم

دانلود بازی کم حجم Eat The Donut برای کامپیوتر


Eat The Donut نام یک بازی کم حجم و اعتیادآور برای کامپیوتر است که در آن شما در نقش کاراکتر بازی که خیلی شکمو نیز هست باید به دنبال شیرینی که در حال فرار است بدوید و بتوانید آن را بخورید.

البته در طول راه خطرات مختلفی مانند برخورد به درختان شما را تهدید میکند که باید از روی همه آنها بپرید و بتوانید خود را به شیرینی برسانید. کنترل بازی نیز بسیار ساده است و فقط با کلیدهای مکان نما انجام می شود، ضمنا می توانید با پرش بر روی سر دشمنان (مانند کدو تنبل ،‌فلفل دلمه ای و …) و نابود کردن آنها سکه بدست آورید که می توانید با سکه هایی که بدست می آورید از فروشگاه برای خود کفشهای مناسب تر برای دویدن ، دستکش و … خریداری کنید.

Eat The Donut PC Game

Eat The Donut | Size: 12 MB | Direct Link

دانلود بازی کم حجم جنگ پنگوئن ها برای کامپیوتر

Pengu Wars به فارسی” جنگ پنگوئن ها ” نام یک بازی کم حجم برای کامپیوتر است که داستان آن مانند بازی معروف Angry Birds است. در این بازی به جای پرنده باید پنگوئن ها را با نشانه گیری دقیق به سوی دزدهای ماهی پرتاب کنید و بتوانید دشمنان را نابود کنید ، در ادامه می توانید این بازی را که فقط ۴٫۵ مگابایت حجم دارد از سایت ۳ سوت دانلود دریافت و از آن لذت ببرید.

Pengu Wars PC Game

Pengu Wars | Size: 5 MB | Direct Link

دانلود و تصاویری از بازی Pengu Wars در ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم Birds On A Wire برای کامپیوتر

Birds On A Wire نام یک بازی کم حجم و سرگرم کننده ۱۱ مگابایتی برای کامپیوتر است که در آن شما باید پرندگانی که در بصورت دسته ای بر روی یک سیم پشت سر هم قرار گرفته و در حال حرکت هستند را از طلسم آزاد کنید. این طلسم هم فقط با شلیک پرنده های همرنگ به سمت سیم باطل خواهد شد، توجه داشته باشید که رمز موفقیت شما در این بازی قرار گرفتن ۳ پرنده همرنگ کنار یکدیگر است.

Birds On A Wire PC Game

Birds On A Wire | Size: 11 MB | Direct Link

دانلود و عکسهایی از بازی Birds On A Wire در ادامه مطلب

دانلود بازی Shoot.n.Roll برای کامپیوتر با حجم ۴ مگابایت

 
بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

دانلود بازی ۲ بعدی و کم حجم Action Fist برای کامپیوتر

Action Fist نام یک بازی اکشن ۲ بعدی با حجم بسیار کم ( ۵ مگابایت ) برای کامپیوتر است. در این بازی شما باید با انبوهی از دشمنان مبارزه کنید و آنها را نابود کنید و در نهایت با عبور از دشمنان مختلف و راههای ناهموار کوتاه و بلند خود را به انتهای مرحله برسانید. در ابتدا ۲ کاراکتر برای انتخاب و بازی کردن فعال هستند که پس از پشت سر گذاشتن مراحل ۲ کاراکتر دیگر نیز برای انتخاب کردن فعال می شوند.

برای کشتن دشمنان هم از انواع اسلحه هایی که بدست خواهید آورد می توانید استفاده کنید. گرچه این بازی گرافیک آنچنانی و جذابی ندارد ولی حجم کم و طراحی جالب بازی ما را مصمم کرد تا این پست را در سایت ۳ سوت دانلود منتشر کنیم.

Action Fist! PC Game

Action Fist! | Size: 5.5 MB | Direct Link


  ادامه مطلب ...