سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

امسال هم میزبان بازی‌های نفت هستیم/ وضعیت نور و چمن را بهبود بخشیدیم


رئیس مجموعه ورزشی تختی در‌ گفت‌وگو با فارس:
امسال هم میزبان بازی‌های نفت هستیم/ وضعیت نور و چمن را بهبود بخشیدیم

قاسم رسته در مورد اینکه ورزشگاه تختی امسال میزبان کدام تیم است، گفت: در فصل جاری همانند سال قبل میزبان بازی‌های نفت تهران هستیم.

خبرگزاری فارس: امسال هم میزبان بازی‌های نفت هستیم/ وضعیت نور و چمن را بهبود بخشیدیم

قاسم رسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه ورزشگاه تختی تهران امسال میزبان مسابقات کدام تیم است، گفت: در حال حاضر تنها با نفت تهران قرارداد بستیم و میزبان مسابقات این تیم هستیم.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد از بازی تیم دیگری هم میزبانی کنند، خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد. صحبت‌های درون سازمانی در این رابطه انجام شده که اگر راه آهن و سایپا هم بخواهند میزبانی بازی‌های آنها را هم انجام دهیم اما تاکنون مذاکره‌ای در این مورد صورت نگرفته است.

رئیس مجموعه ورزشی تختی تهران در ادامه در مورد اینکه چه امکاناتی برای میزبانی مسابقات فصل جاری به ورزشگاه اضافه کردند، عنوان کرد: با فعالیت‌هایی که انجام شد نور ورزشگاه را ارتقا دادیم و سعی کردیم در خدمات رفاهی که به هواداران داده می‌شود بهبود ایجاد کنیم. همچنین در بخش دیگری از امکانات ورزشگاه مثل وضعیت چمن، رختکن و ... بهینه‌سازی لازم را انجام دادیم.

وی در مورد اینکه آیا ورزشگاه تختی می‌تواند در بازی‌های آسیایی سال آینده میزبانی بازی‌های نفت را به عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: عمده مشکلی که سال قبل باعث عدم استقبال تیم‌های آسیایی به انجام بازی در ورزشگاه تختی بود همین مسئله نور بود. ما سعی کردیم شرایط چمن را بهبود ببخشیم و نور ورزشگاه را درست کنیم. از این بابت دیگر مشکلی برای میزبانی نیست و سایر موارد به علاقه باشگاه‌ و مذاکرات آینه بستگی دارد.

رسته در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلاتی که ما در ورزشگاه داریم بحث اینترنت برای خبرنگاران است. در این مورد سازمان لیگ به ما قول داد که هرچه زودتر این مشکل را رفع کند اما کار یک مقدار پیچیده است. ما با چند شرکت در این مورد صحبت کردیم  اما برای تامین هزینه کار یک مقدار سخت است و سازمان لیگ قول مساعدت داده که امیدوارم این مشکل حل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.