سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

ظریف حامل پیام صلح و دوستى برای کشورهاى منطقه/ شوراى همکارى از توهم توطئه فاصله بگیرد


سفیر ایران در کویت:
ظریف حامل پیام صلح و دوستى برای کشورهاى منطقه/ شوراى همکارى از توهم توطئه فاصله بگیرد

سفیر ایران در کویت با بیان اینکه ظریف در سفرش به منطقه حامل پیام صلح و دوستى بود، گفت: شورای همکاری خلیج فارس ندای همکاری سر دهد و از اندیشه توهم توطئه فاصله بگیرد.

خبرگزاری فارس: ظریف حامل پیام صلح و دوستى برای کشورهاى منطقه/ شوراى همکارى از توهم توطئه فاصله بگیرد

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «علیرضا عنایتى» سفیر ایران در کویت در گفت‌وگو با روزنامه «السیاسة» چاپ کویت، در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه درباره اظهارات «عبداللطیف الزیانى» دبیرکل شوراى همکارى خلیج فارس مبنى بر وجود تناقض در مواضع مقامات ایرانى در همکارى‌هاى ایرانى- عربى، اظهار داشت: رهبران و مقامات جمهورى اسلامى ایران در مواضع خود همواره مبشر خیر و نیکى بوده‌اند و عزم راسخى براى تحکیم و توسعه همکاری‌ها و مناسبات با همه کشورهاى منطقه دارند.
سفیر کشورمان  به اظهارات مکرر رئیس جمهورى کشورمان درباره علاقه‌مندى ایران به توسعه روابط ایرانى و عربى و تحکیم مناسبات با کشورهاى منطقه اشاره کرد و با انتقاد از وجود مواضع دوگانه در شوراى همکارى خلیج فارس، گفت: شورای همکاری خلیج فارس واقعاً ندای همکاری سر دهد و از اندیشه توهم توطئه و توهم شک و توهم دخالت فاصله بگیرد.
وى با اشاره به جمع بندى مذاکرات هسته‌اى اخیر در وین تاکید کرد: در این مرحله مى‌بایست نگاه مثبت و همکارى در روابط بین ایران و کشورهاى منطقه حاکم شود تا خدمتى به ملت‌هاى منطقه باشد.

سفیر ایران با اشاره به سفر چند ساعته وزیر خارجه ایران به کویت نیز افزود: ظریف در این سفر پیام دوستی و مودت را به طرف کویتی رساند و در خصوص جمع بندی مذاکرات هسته‌ای به طرف کویتی اطمینان خاطر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.