سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

دانلود بازی های کم حجم

دانلود بازی کم حجم Eat The Donut برای کامپیوتر


Eat The Donut نام یک بازی کم حجم و اعتیادآور برای کامپیوتر است که در آن شما در نقش کاراکتر بازی که خیلی شکمو نیز هست باید به دنبال شیرینی که در حال فرار است بدوید و بتوانید آن را بخورید.

البته در طول راه خطرات مختلفی مانند برخورد به درختان شما را تهدید میکند که باید از روی همه آنها بپرید و بتوانید خود را به شیرینی برسانید. کنترل بازی نیز بسیار ساده است و فقط با کلیدهای مکان نما انجام می شود، ضمنا می توانید با پرش بر روی سر دشمنان (مانند کدو تنبل ،‌فلفل دلمه ای و …) و نابود کردن آنها سکه بدست آورید که می توانید با سکه هایی که بدست می آورید از فروشگاه برای خود کفشهای مناسب تر برای دویدن ، دستکش و … خریداری کنید.

Eat The Donut PC Game

Eat The Donut | Size: 12 MB | Direct Link

دانلود بازی کم حجم جنگ پنگوئن ها برای کامپیوتر

Pengu Wars به فارسی” جنگ پنگوئن ها ” نام یک بازی کم حجم برای کامپیوتر است که داستان آن مانند بازی معروف Angry Birds است. در این بازی به جای پرنده باید پنگوئن ها را با نشانه گیری دقیق به سوی دزدهای ماهی پرتاب کنید و بتوانید دشمنان را نابود کنید ، در ادامه می توانید این بازی را که فقط ۴٫۵ مگابایت حجم دارد از سایت ۳ سوت دانلود دریافت و از آن لذت ببرید.

Pengu Wars PC Game

Pengu Wars | Size: 5 MB | Direct Link

دانلود و تصاویری از بازی Pengu Wars در ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم Birds On A Wire برای کامپیوتر

Birds On A Wire نام یک بازی کم حجم و سرگرم کننده ۱۱ مگابایتی برای کامپیوتر است که در آن شما باید پرندگانی که در بصورت دسته ای بر روی یک سیم پشت سر هم قرار گرفته و در حال حرکت هستند را از طلسم آزاد کنید. این طلسم هم فقط با شلیک پرنده های همرنگ به سمت سیم باطل خواهد شد، توجه داشته باشید که رمز موفقیت شما در این بازی قرار گرفتن ۳ پرنده همرنگ کنار یکدیگر است.

Birds On A Wire PC Game

Birds On A Wire | Size: 11 MB | Direct Link

دانلود و عکسهایی از بازی Birds On A Wire در ادامه مطلب

دانلود بازی Shoot.n.Roll برای کامپیوتر با حجم ۴ مگابایت

 
بقیه در ادامه مطلب
 


Shoot.n.Roll نام یک بازی چند مگابایتی و بسیار کوچک برای کامپیوتر است که در آن شما در نقش موجودی بانمک به نام Fatman هستید که در نقش یک کاراکتر شکارچی و ماجراجو است که در جستجوی گنج ، الماس ، یاقوت و سکه های قیمتی در یک جنگل خطرناک می باشد.

شما می توانید با حفر سوراخ بر روی زمین دشمنان خود را درون سوراخها به دام بیاندازید و یا با شلیک تفنگ آنها را از پای در آورید ، برای رفتن به مرحله بعدی نیز باید تمام سکه های موجود در هر مرحله را بدست آورید. ضمن اینکه در طول بازی امتیازاتی همچون نارنجک ، معجونی با خاصیت نامرئی کردن و … بدست خواهید آورد که این امتیازات کمک قابل ملاحظه ای به شما خواهد بود.

در پایان یادآور می شویم گرچه فایل که دانلود میکنید فقط ۴ مگابایت حجم دارد ولی پس از نصب ، حجم بازی به بیش از ۴۰ مگابایت می رسد و بازی دارای گرافیک قابل قبولی است.

Shoot.n.Roll

Shoot.n.Roll | Size: 4 MB | Direct Link

بازی فکری Super Collapse Puzzle Gallery 4 برای کامپیوتر


Super Collapse Puzzle Gallery 4 نام یک بازی پازلی ، فکری ، اعتیاد آور ، سرگرم کننده و البته کم حجم برای کامپیوتر است که در آن با مجموعه ای از پازل ها روبرو هستید.

در این بازی شما باید با کلیک کردن بر روی بلوک های همرنگ آنها را نابود کنید اما بازی به همین سادگی نیست چرا که در اکثر مواقع بلوکهای رنگی کنار هم نیستند و شما باید بتوانید بلوکهایی که به رنگ هم هستند را با هوشمندی خود به یکدیگر نزدیک کنید.

Super Collapse Puzzle Gallery 4

Super Collapse Puzzle Gallery 4 | Size: 8.5 MB | Direct Link

دانلود بازی اکشن و کلاسیک King’s Island برای کامپیوتر


King’s Island نام یک بازی اکشن در سبک کلاسیک است که بصورت فلش طراحی شده است که البته بازی در نقطه ای که بخواهید قابل ذخیره شدن می باشد پس نگران سیو کردن بازی نباشید.

در این بازی شما باید با جنگیدن و مبارزه با افراد یک جزیره و با بدست آوردن ثروتهای مردم ، قدرت را در جزیره بدست بگیرید و در نهایت پادشاه جزیره شوید.

در ابتدای بازی شما فقط می توانید از ضربات مشت برای کشتن دشمنان خود استفاده کنید ولی کم کم به تجهیزات دیگری مانند شمشیر ، زره ، تیر و کمان و … دست پیدا خواهید کرد، در ادامه هم به یک پادشاه بزرگ و قوی تبدیل خواهید شد.

King's Island PC Game

King’s Island | Size: 11 MB | Direct Link

لینک دانلود و عکسهایی از بازی King’s Island در ادامه مطلب

بازی کم حجم و اکشن Heavy Weapon برای کامپیوتر

Heavy Weapon نام یک بازی کم حجم اکشن اعتیاد اور برای کامپیوتر است که توسط کمپانی معروف popcap انتشار یافته و با اینکه حجم کمی دارد ولی سعی شده بصورت بازیهای پیشرفته طراحی شود.

در این بازی شما کنترل یک تانک پیشرفته را بر عهده دارید و باید با تجهیزات پیشرفته ای (مثل موشک ردیاب ، لیزر ، که رفته رفته بدست می آورید هواپیماهای دشمن را نابود کنید و در انتهای هر مرحله نیز باید یک جنگنده غول پیکر را از بین ببرید.

Heavy Weapon PC Game

Heavy Weapon | Size: 8.5 MB | Direct Link

دانلود بازی کلاسیک و قدیمی Blast Thru برای کامپیوتر

Blast Thru نام یک بازی کامپیوتری کلاسیک کوچک و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. در این بازی شما باید توپی سرگردان را به سمت بلوکهای رنگارنگی که در هر مرحله وجود دارند هدایت کنید تا تمام بلوکها خراب شوند و به مرحله بعدی بروید.

توجه داشته باشید که بعضی از بلوکها با یک ضربه خراب می شوند و باید با چندین ضربه آنها را خراب کنید ، در طول بازی امتیازاتی بدست می آورید که منجر به خراب شدن بلوکها بصورت دسته جمعی می شود. کنترل بازی نیز فقط با ماوس انجام می شود.

Blast Thru PC Game

Blast Thru | Size: 3 MB | Direct Link

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.