سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

برگزاری همایش امنیت پایدار در 20 خرداد/مکتب امنیتی جمهوری اسلامی قابل ارائه به دنیاست

سرلشکر ایزدی در نشست خبری مطرح کرد                                             خبرگزاری فارس: برگزاری همایش امنیت پایدار در 20 خرداد/مکتب امنیتی جمهوری اسلامی قابل ارائه به دنیاست
برگزاری همایش امنیت پایدار در 20 خرداد/مکتب امنیتی جمهوری اسلامی قابل ارائه به دنیاست

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: در کنار دیگر مکتب‌های امنیتی دنیا مکتب امنیتی جمهوری اسلامی ایران قابل ارائه است.


  



به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا در نشست خبری که عصر امروز به منظور برگزاری دومین همایش سراسری امنیت پایدار برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست و تجارب خونباری دارد.

وی افزود: مسیری که انقلاب اسلامی طی کرده با حرکت‌های براندازانه و ضد امنیتی زیادی همراه بوده اما با یک حرکت متعالی به پیش رفته و مسائل امنیتی را برطرف کرده است.

ایزدی ادامه داد: در زمانی ضد انقلاب در تهران به دنبال براندازی بود که سپاه و بسیج با آن مقابله کردند و به اطراف کشور رانده شدند.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: مکتب و رهبریت قوی و تجارب خونبار تاریخی با هم جمع شدو دستاورد بدیعی برای بشریت در مبارزه با اینگونه جریانات به وجود آورد و آن مردمی کردن امنیت و جدا کردن ضد انقلاب از مردم با اعتماد به مردم بود.

ایزدی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی و شرایط نا امنی پس از انقلاب در کشورمان هم غرب دست داشت و هم شرق اما توانستیم پیروزی‌های بزرگی به دست آوریم که به فرموده امام مقدمه انفجارات عظیم در منطقه شد.

وی تأکید کرد: پیام انقلاب اسلامی به ملل مسلمان منطقه منتقل شده و وضعیت از حالت دفاعی به امنیتی تبدیل شده است و الآن دشمن به جنگ‌های نیابتی روی آورده است.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، افزود: دشمن به دنبال این است که با حرکت آزادی‌بخش انقلاب اسلامی که توسعه پیدا و از مرزها عبور کرده است، مقابله کند. آنها به دنبال این هستند تا با جریان مقاومت اسلامی که از قدرت خوبی برخوردار شده با استفاده از گروهک‌های تروریستی مقابله کنند لذا ما باید در صحنه حضور داشته باشیم و این حضورمان را طبق تعاریف خودمان تداوم بخشیم و بدانیم مردم منطقه و جبهه مقاومت پیام انقلاب را گرفته‌اند.

ایزدی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در کنار مکتب‌های امینتی جهان ما می‌توانیم مکتب امنیتی جمهوری اسلامی را به عنوان حرف جدیدی به بشریت ارائه کنیم و با توجه به شرایط منطقه از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر هدایت، تقوا و صدق است و از دل آن مکتب امنیتی جمهوری اسلامی می‌تواند ساطع شود.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: در همین راستا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز ملی مطالعات امنیت پایدار را تأسیس کردیم که انتشارات و کارهای تحقیقاتی خوبی از جمله 60 پروژه مطالعاتی و 30 جلد کتاب در حوزه امنیت دارد.

ایزدی تصریح کرد: دومین همایش سراسری امنیت پایدار در تاریخ 20 خرداد و در دانشگاه امام حسین(ع) در جهت تقویت نظری و تئوری و فضای عملیاتی نیروهای مسلح برگزار می‌شود و امیدواریم ملت‌های مظلوم منطقه بتوانند از دستاوردهای مکتب امنیتی جمهوری اسلامی و این همایش در برابر جنگ‌های نیابتی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه دو سال برای برگزاری این همایش تلاش شده است، گفت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور،‌حجت‌الاسلام قائم‌مقامی و همچنین برخی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح و با پیام آیت‌الله جوادی آملی برگزار می‌شود.

ایزدی در پایان با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت بنیه دفاعی گفت: این ابلاغیه بر اساس فرمان قرآن است و نیروهای مسلح همواره دارای نوآوری، پیشرفت و تقویت روزافزون هستند.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: امروز خدمت مقام معظم رهبری بودیم و گزارشی از وضعیت نیروهای مسلح ارائه کردیم که مدیریت و حرکت جهادی در نیروهای مسلح صورت می‌گیرد و این نیروها مثل دوران دفاع مقدس آمادگی‌شان را برای شرایط روز ارتقاء می‌بخشد تا به وظایف خود عمل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.