سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

طراحی فاز اول نظام زیست فناوری دانش‌آموزی با هدف یکپارچه سازی آموزش‌ها

معاون طرح نظام ملی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی‌:
معاون طرح نظام ملی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: فاز اول نظام زیست فناوری دانش‌آموزی با هدف یکپارچه سازی آموزش‌های حوزه زیست فناوری طراحی شده است.
امین خلیل نژاد معاون طرح نظام ملی زیست فناوری ستاد توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درگفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: طرح نظام زیست فناوری دانش‌آموزی با هدف یکپارچه کردن آموزش‌های حوزه زیست فناوری برای دانش آموزان طراحی شده است که در این طرح همه نهادها که زمینه زیست فناوری فعالیت می‌کنند سهیم خواهند بود. 

وی در ادامه افزود: فاز اول به شناخت و تحلیل وضع موجود و تبیین ارکان جهت دار آموزش و ترویج زیست فناوری در کشور اقدام کرده است که این فاز به صورت کامل طراحی و تکمیل شده و منتظر تائید نهایی آن هستیم. 

جلیل نژاد خاطر نشان کرد: در فاز اول به آسیب شناسی ترویج و آموزش زیست فناوری در دنیا پرداخته‌ایم تا هم شرایط دیگر کشورها را بررسی کنیم و هم وضعیت ایران را مورد ارزیابی قرار دهیم تا میزان فاصله خود را با دنیا بدانیم. 

وی تصریح کرد: ستاد توسعه زیست فناوری از مجموعه‌هایی است که در آموزش زیست فناوری به دانش‌آموزان کمک می‌کند که باید با یکپارچه سازی آموزش‌ها مانع از ایجاد آموزش‌های مختلف با سبک‌های مختلف به دانش‌آموزان شویم. 

جلیل نژاد با اشاره به یکپارچه کردن حوزه زیست فناوری عنوان کرد: یکپارچه کردن آموزش‌های حوزه زیست فناوری برای دانش‌آموزان بسیار ضروری است در این طرح پیش بینی شده بخش خصوصی را ترغیب به ورود به حوزه آموزش و ترویج مباحث زیست فناوری کرده‌ایم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.