سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

ملایی در تک‌نفره سبک‌وزن راهی فینال شد/صعود روئینگ دو نفره مردان به فینال

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا - چین
ملایی در تک‌نفره سبک‌وزن راهی فینال شد/صعود روئینگ دو نفره مردان به فینال

ملی‌پوشان ایران در مسابقات قهرمانی روئینگ آسیا در ماده سنگین‌وزن دو نفره راهی فینال شدند.

خبرگزاری فارس: ملایی در تک‌نفره سبک‌وزن راهی فینال شد/صعود روئینگ دو نفره مردان به فینال

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از روز گذشته 2 مهرماه در پکن آغاز شده است. در ادامه این مسابقات نمایندگان کشورمان در ادامه دور مقدماتی در 5 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

در روئینگ تک نفره سنگین وزن مردان صابر نادری با حریفانی از هند، کامبوج، هنگ کنگ، تایلند و ازبکستان رقابت کرد و در پایان با زمان 7:31.87 دقیقه در رده سوم ایستاد و به شانس مجدد راه پیدا کرد.

نازنین ملائی در تکنفره سبک وزن بانوان با رقبایی از چین تایپه، کره، تایلند، چین و هند رقابت کرد و در نهایت با زمان 8:08.34 دقیقه در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

در روئینگ چهارنفره بانوان تیم کشورمان با ترکیب فرحناز عشقی، پریسا احمدی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا با حریفانی از چین، ویتنام و کره رقابت کردند و در نهایت با زمان 6:46.52 دقیقه دوم شدند و باید در شانس مجدد رقابت کنند.

مجتبی شجاعی و امیر رهنما در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از فیلیپین، چین، هند و اندونزی رقابت کردند و در نهایت با کسب رکورد 6:35.90 دقیقه در رده دوم ایستادند و مستقیما به فینال A راه پیدا کردند.

در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با حریفانی از کره، ازبکستان، ژاپن و تایلند رو به رو شدند و با قرار گرفتن در رده سوم راهی شانس مجدد شدند.

این رقابت ها بعدازظهر امروز 3 مهرماه با رقابت پاروزنان کشورمان در 3 ماده شانس مجدد دنبال می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.