سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

کشتی‌گیران برای پاسداشت «آب» روی تشک می‌روند/ حضور با شعار "آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی"

همزمان با رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک
کشتی‌گیران برای پاسداشت «آب» روی تشک می‌روند/ حضور با شعار "آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی"

رئیس فدراسیون کشتی گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب و جایگاه ارزشمند آن، ملی‌پوشان آزاد و فرنگی کشتی ایران در مسابقات جهانی آمریکا با شعار «آب سرمایه ملی و کشتی ورزش ملی» به روی تشک می‌روند.

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیران برای پاسداشت «آب» روی تشک می‌روند/ حضور با شعار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، رسول خادم، در تشریح این حرکت اجتماعی فرهنگی اظهار داشت: ضرورت آگاهی به مقوله آب و کمبود ذاتی آن امری است که همه ما باید با حساسیت ویژه‌ای به آن توجه داشته باشیم و به همین اعتبار، فدراسیون و اعضای تیم ملی کشتی ایران نیز همچون دیگر اقشار جامعه در این مسیر گام بر خواهند داشت.

وی ادامه داد: کشتی به عنوان رشته‌ای که به عنوان ورزش ملی ایران به شمار می‌آید مورد توجه عموم مردم است و میلیون‌ها تن در ایران و جهان آن را دنبال می‌کنند و طبیعتا هنگامی که پیامی از سوی نام آوران این ورزش منتشر می‌شود به طور قطع مورد استقبال قرارخواهد گرفت.

دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا همچنین گفت: هدف ما حساس کردن جهانیان نسبت به خطر کمبود آب و مشکلاتی است که نبود آن برای شهروندان به همراه دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که برای انتقال برخی پیام‌ها نیاز به تبلیغات با هزینه گزاف نیست افزود: گاهی یک پیام هرچند کوتاه می‌تواند نسل جوان و مردم را حساس کند و باعث شود تا عمیق‌تربه موضوعات توجه شود.

مسابقات جهانی کشتی و گزینشی المپیک سال 2016 روزهای 16 تا 22 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.