سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!

خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/ پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!

انتقاداتی که اوتمار هیتسفلد علیه پپ گواردیولا داشته کاملا باعث خشم مربی اسپانیایی بایرن مونیخ شده تا جایی که می‌گوید: من نه آلمانی بلکه کاتالانی هستم!

خبرگزاری فارس: خشم گواردیولا مقابل انتقادات هیتسفلد/ پپ: کاتالانی هستم نه آلمانی!


به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد انتقاداتی که در چند وقت گذشته هیتسفلد بایرن علیه مربی اسپانیایی‌ کنونی تیم اسبق‌اش داشته، بسیار باعث ناراحتی و خشم مربی 44 ساله شده است.

بعد از آنکه مسئول فنی پیشین از مربی کنونی خرده گرفت که به روحیه آلمانی بی‌توجهی می‌کند و شمار بازیکنان غیرآلمانی تیم زیاد شده، پپ لب به سخن گشود.

وی اظهار داشت: بایرن تحت مربیگری اوتمار هیتسفلد هم فقط 4 بازیکن آلمانی در فینال لیگ قهرمانان داشت. من روحیه آلمانی ندارم. بلکه یک کاتالانی هستم.

مربی 2 فصل اخیر سرخ‌پوشان افزود:‌البته یاد می‌گیرم و بهترین کار را برای تیمم انجام می دهم تا مثل یوپ هاینکس صاحب 3 گانه شوم.

در هفته‌ایی که گذشت هیتسفلد در مصاحبه‌ایی تلویزیونی حتی عنوان کرد بازیکنانی مثل تونی کروس و شواین‌اشتایگر در دوران مربیگری اسبق بارسا از پرافتخارترین تیم آلمان واگذار شدند در حالیکه بازیکنانی نظیر آلونسو و ویدال جانشین شدند.

به اعتقاد مربی دو دوره باواریایی‌ها در گذشته، پپ به هنگام واگذاری کروس و شواینی،‌کمترین واکنشی نشان نداد و راه کاملا برای بازیکنان غیرآلمانی هموار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.