سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

به جای بازی کردن، در راهروهای فدراسیون فوتبال به دنبال بازیکن آزاد شدن هستم


عباس‌زاده در گفت‌وگو با فارس:
به جای بازی کردن، در راهروهای فدراسیون فوتبال به دنبال بازیکن آزاد شدن هستم

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس گفت: به جای اینکه الان برای تیم جدیدم بازی کنم مجبورم در راهروهای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به دنبال بازیکن آزاد شدن باشم.

خبرگزاری فارس: به جای بازی کردن، در راهروهای فدراسیون فوتبال به دنبال بازیکن آزاد شدن هستم

محمد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیتش برای بازیکن آزاد اعلام شدن گفت: هیچ گاه فکر نمی‌کردم بخواهم از پرسپولیس شکایت کنم و برای این مسئله عذاب وجدان دارم اما مسائلی رخ داده که من در رخ دادن آن بی‌تقصیرم و از تماشاگران پرسپولیس معذرت می‌خواهم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی افتاد که کار به اینجا برسد و حتی با زندگی من هم بازی شد. دقیقه 90 به من گفتند که 220 میلیون تومان برای رضایت‌نامه‌ات بده و 150 میلیون طلبت را هم ببخش. باشگاهی که من را می‌خواست حاضر نشد این پول را بدهد تا من بدون تیم بمانم و به جای اینکه الان مشغول تمرین برای تیمم باشم باید در راهروهای فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی به دنبال این بروم که بازیکن آزاد شوم.

مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز هم ضمن احترام به باشگاه پرسپولیس که در این تیم توانستم خودم را به فوتبال معرفی کنم حاضرم تا با علی‌اکبر طاهری بر سر میز مذاکره نشسته و درباره حق و حقوقم حرف بزنم. با اینکه قرارداد من را یک‌طرفه فسخ کردند اما حاضرم که پای میز مذاکره بنشینم و منصفانه مشکلم حل شود من نمی‌خواهم هواداران پرسپولیس را ناراحت کنم اما باید بگویم نامه‌ای به علیرضا اسدی دادم تا بازیکن آزاد شوم و بتوانم تیم جدیدی برای خودم پیدا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.