سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

وزش باد شدید تهران را در می نوردد

هواشناسی هشدار داد :
کارشناس هواشناسی گفت: امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به سبب رشد ابرهای جوششی در عصر و اوایل شب در تهران، البرز، قم، مرکزی و قزوین در پیش است.

وزش باد شدید تهران را در می نورددفریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به سبب رشد ابرهای جوششی در عصر و اوایل شب در تهران، البرز، قم، مرکزی و قزوین در پیش است و همچنین آسمان تهران در حال حاضر قسمتی ابری با وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با نم نسبی 36 درصدی است همچنین بارندگی در 24 ساعت گذشته 9.6 میلی متر بوده است.

کارشناس هواشناسی افزود: دوشنبه در سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس، مرکز، شرق و جنوب شرق و پاره‌ای از مناطق غرب کشور افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین این شرایط طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در مرکز، جنوب، جنوب شرق کشور در پیش است.

وی ادامه داد: شدت بارش دوشنبه در استان‌های مازندران، گیلان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات مرکزی البرز، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان و جنوب سیستان و بلوچستان و سه شنبه بارش شدید در چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و جنوب سیستان و بلوچستان در پیش است.

گودرزی در پایان تصریح کرد: طی سه روز آینده، شرق دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود و در مناطق شرق، غرب و جنوب غرب کشور نیز در این مدت در برخی ساعات باد و گردوغبار پیش بینی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.