سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

سلحشور

گلچین مطالب زیبای وب

اس ام اس داغ داغ شیرین و خنده دار



ی مدت هم بود بالای جدول سرچ مطالب دخترهای ایرانی تو گوگل
شده بود: " راه های ورود به برنامه شوهریابی مکس امینی"
همینجور دختر بود و میفرست خونه بخت
میگن از وقتی که پخش نمیشه ی عده از دخترها اعتصاب غذا کردن ^_^




من برعکس همه
پشت خنده هام غشه





چیه؟ فکر کردی غمه؟
برو بابا من اینقدر میخندم که غش کنم والااااا




  


جـــــآ دآره یـــــآدی کُـــنَم اَز اونـــــآیــی کـــه تــــآ کــــآری بـــآهـــــآم نَــدآشتـــــه بــــــآشَن ، خَــــبَری اَزَم نِمـــــیگیــــرَن !!!


سَــــلآمَتـــی نـــآرِفیــقـــآ کـــه اَگـــه نَبــــودَن ، نِمـــیتونِســــتی رِفیـــــقـآتــو بِشنـــــآسـی ...





داریـم بـه مـاه رمـضان نـزدیـک مـیـشـیم
.
.
.
.
کـم کـم بـیـماری هـا داره شـدت مـی گـیـرهㄟ(ツ)ㄏ






ﺩﯾﺸﺐ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺧﻮﻧﻪ
ﻧﯿﺴﺖ , ﻭﺳﺎﯾﻞ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ...
ﯾﻬﻮ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯿﮑﺎﺭ
ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟؟
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ !!!
ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﭼﯽ ﮔﻔﺖ !
ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﯾﻨﺎ 3 4 ﻣﺎﻫﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻓتن :|




موافقاش لایک
بزرگترین درد دنیا اینه که دلتو بشکنه له کنه ولی خودش نفهمه باهات چکار کرده






بیا بنویسیم که خدا ته قلب آیینه است
مثل شور فریاد یا نفس تو حصار سینه است
با همیشه موندن وقتی که هیچی موندنی نیست
اوج هر صدای عاشقه که شکستنی نیست
با صدام میام همه جا تو رو مینویسم
روی آیینه گریه هام روی گونه های خیسم
ای که معنی اسم تو آسمون پاکه
ریشه صدا نبض عشق زیر پوست خاکه




عشق یعنی ... ،
از پدرت کتک بخورم ،
از تو سرما ...





مامانم واسه دفعه هزارم تو یه دقیقه ازم پرسید نمازتو خوندی؟
منم گفتم پ ن پ نوشتم
چنان پس گردنی اصابت کرد یهویی لوزالمعدم با فکم تغییر مکان داد
الان من اصلا نمی دونم پ ن پ چیه الکی مثلا من سر به راه شدم


ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯿﺘﺎﺑﻪ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺎ ﺑﻬﺶ
ﻓﻮﺵ........ ﺩﺍﺩﯾﻢ!!
ﺧﺐ ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﮔﺮﻣﺎ ﯾﻮﺍﺷﺘﺮ ﻭﺣﺸــﯽ ..




هی میخوام بشینم درس بخونم...:|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا کتابو وا میکنم عکسه آقا رو میبینم گریه م میگیره منصرف میشم---!!

:(

میدانم ...
روزی میرسد ...
که با صـــدای تــــو ...
از خــــواب بیدار میشـــوم ...
آن روز هر زمان که میخواهد باشد ...

فــــــقــــــط بــــــاشـــــــد !!!




خونه شما رو نمیدونم ولی تو خونه ما همه وسایل تو روزهای تعطیل که تعمیرگاه ها بسته ان یا لوازم یدکی ها تعطیلن خراب میشن ادم برای یعنی اتحادی که لوازم خونه ما تو این قضیه دارن گروه۵+۱نداره


پسر داییم با یه دختری دوست شد
چند وقت پیش شوخی شوخی رابطشون جدی شد.....
دختره دیوونش شده ، جوری که با تیغ رو دستش نوشته کیوان :|
الان یه هفتست بزرگ های فامیل جلسه میگیرن که
.
.
چطور به دختره بگن بت دروغ گفته ،
این اسمش کیوان نیست کامبیزه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.